onsdag 30 januari 2019

Det vi har framför oss.


Onsdag och strålande sol och vinterknastriga gator.
Januari avslutar sina sista dagar med lite riktig vinter.

Tog mig en promenad på lunchen idag.
Bara för att få komma ut i ljuset och njuta av solen.
Sååå skönt!

Här hemma pyntar jag en del med fjädrarna nu.
De ger mig en fin känsla av vår i vintern och löfte om vad som komma skall.

Två nya färger på fjädrarna i år är denna ni ser här...

En ljus turkos/grön nyans...



En annan av årets nya färger på blomsterknippes fjädrarna är cerise.
Finns även den nu i nätbutiken.


Här har jag satt dem i syrenkvistar.

De passar verkligen så bra i olika kvistar eftersom de påminner om blommor...


Just dessa påminner mig faktiskt om magnolia blommor eftersom jag har en magnolia i liknande cerise nyans...


När jag kom tillbaka från min härliga vinterpromenad hade vi fått efterlängtad leverans från Tine K!

Så nu efter ett lite för långt uppehåll har vi åter igen de klassiska "jag tröttnar aldrig på dem" Facett ljuskopparna i klarglas och grå.


Här en bild efter en vårpromenad när ljuslyktan i klarglas fick agera som vas.
💚

Tänk, vitsippstiden har vi framför oss...

Det är fint det.

Kram!

Inga kommentarer: