onsdag 23 januari 2019

Bali parasoller.






Mitt fokus just nu är på beställningar och skattjakten till butiken...
Man får ju jobba på annat sätt när man inte åkt på mässa.😊
Går bra det också men ibland blir jag veligare då eftersom jag inte måste komma till skott nu (läs då på mässdagarna)!
För då; klockan tickar...
Tiden rinner ut.
Dagen slutar.
Tåget går hem...
Och du förväntas ha en massa orderbekräftelser i handen....😉
Puh.

Bra eller dåligt, vet ej.

Men beställningar blir det ju oavsett om man åker eller beställer från hemmaplan.

Idag håller jag på med tre stycken beställningar jag finslipar på.

Dessa Baliparasoller beställde jag om i förrgår och nu har vi fått hem dem!

Finns i vitt och svart i nätbutiken.

Älskar dessa!

En favorit i butiken!


Hoppas ni njuter av dagens vintersol!

Här ska jag nu sätta på dagens femte kopp kaffe...


Kram Mariette


PS; såg ni dokumentären om Margot Wallström igår på SVT...?
Verkligen sevärd om ni missade den.

Inga kommentarer: