tisdag 4 december 2018

Vila ut och fylla på.


Hej tisdag.

En blåsig sådan och små stunder har solen kikat fram och det känns så skönt.

Mörkret tar på krafterna, speciellt vissa dagar.

Kan säga att igår kväll somnade jag tidigt.

De sista två veckorna har varit väldigt mycket och det toppades förstås med helgens jobba, julskylta och jobba. ROLIGT slit men kroppen klarar ändå bara en viss mängd krav och stress, jobb, oro, problem som alltid kommer denna tid på året, jobb och jobb och sen kommer tröttheten som en käftsmäll, jag blir slut mentalt och fysiskt...men men jag älskar mitt jobb så det är ingen klagan, men viktigt ändå att lyssna till kroppen när möjlighet finns.
För att fylla på med nya starka ben och rensat sinne, utvilade tankar och läkta händer.



Populärt under julskyltningen var pälsknorrarna och vantarna.
Beställde nya sedan på söndag kvällen och idag tisdag kom de.
Snabb leverans!
Sådana företag är bra att jobba med!
😊

Pälsknorrarna finns nu hemma i svart, rosa, grått, beige.
Tumvantarna finns i svart, mörkgrått och mullvad.
På första bilden och bilden nedan har jag den rosa knorren och de mullvadsfärgade vantarna.

Finns i nätbutiken.



Bomullskvistar...
Sååå fint.
Finns i butiken nu och håller i evigheter.
Vackert att bara sätta i en vas eller att klippa av och dekorera med.



Granar finns det fortfarande att köpa i min butik så klart.
Jag producerar och binder på.
😉


Avslutar med ett enkelt litet tips.
Kottar plockade på marken som fallit ner under hösten...
Samla en hög.
Spraya med limspray och pudra över glitter, här valde jag silverglitter.
Sätt i en liten tråd och häng upp i granen.

Hur fin julgransdekoration som helst tycker jag.
 💚


December hälsningar.
💚

Inga kommentarer: