torsdag 6 december 2018

Äntligen!


Jo men visst vet man att det lackar mot jul när det i TV tablån står att det är Jul med Ernst.

Lite helig stund måste jag säga.

Äntligen är det dags igen.
😊


 Idag har vi plockat upp många nya fina julblommor och jag blev så sugen att dekorera en korg med de fina ekollonen som jag nyligen visade att man också kan hänga i en krans.

Maffiga är dessa tycker jag och visst blir man glad av lite fint pynt?!


I korgen har jag tre olika sorters amaryllisar, silkefur, nobilis, kopparfärgat panicum och runt kanten en batteri ljusslinga Glow i kopparfärg.
💚


Vi har två olika vackra glasbrickor i butiken nu och jag har inte hunnit fotografera dem och lägga in dem i nätbutiken men det kommer...
Så här det i alla fall ut hemma just nu.


Tycker det är så fint med spegelglas under ljus, ja till prydnadsföremål också för den delen, det är så vackert när det speglar sig och blir en dimension till...
Det är definitivt därför jag även gillar att ha speglar på väggarna hemma, i alla rum utom köket tror jag vi har det faktiskt...😊
Små och stora, gamla antika och nya...

Älskar en fin spegel helt enkelt.


Ha en god torsdag där ute.

💚💚💚

Inga kommentarer: