torsdag 15 november 2018

Vad vore november...


Nu finns de fina granarna att köpa i butiken.
💚💚💚


Gran stÀllningen till höger i bild som jag klÀtt med mossa och bÀr finns fortfarande nÄgra kvar i butiken/nÀtbutiken.


Hej pÄ er.

Tack för era synpunkter till förra inlÀgget.
Det vÀrmer.

Jag hÄller med er ocksÄ.
Inget snack om saken.
Jag gillar instagram men orkar inte lÀsa lÄnga texter dÀr utan det Àr nÀr jag gÄr in pÄ en blogg som jag tar mig tiden till att lÀsa, inte bara scrolla.

KÀnns fint att veta att ni kÀnner som jag, men trots allt kan man vÀl inte lÄta bli att tvivla och fundera ibland.
Kanske speciellt nÀr tiden inte riktigt vill rÀcka till och att jag ser att sÄ mÄnga fler Àr aktiva pÄ instagram.

Men varje sak har sin fördel och sÄ Àven bloggen som Àr sÄ mycket personligare för mig.

SĂ„ TACK.

Tack för att ni tyckte till.💚

Ibland blir man stÀrkt av sociala medier,
ibland blir man bara tvivlande pÄ sin egen förmÄga.

Just nu har jag verkligen ett flow och jag Àlskar att inspirera men ibland blir det sÄ klart lite för mycket och dÄ fÄr man ta ett steg tillbaka för att orka.

Aldrig Àr nÄgot en lÀtt balans.

Men just nu Àr det verkligen pysseltider och jag Àlskar det!

Vad vore november utan allt detta skapande...
💚

Började julbaka igÄr ocksÄ och de dÀr dofterna gör ju vem som helst lycklig...
Jösses vad det kÀnns fint i sjÀlen med tÀnda ljus, blommor, lite pynt och en julig kaka som sprider dofter i huset av vÀrme och kryddighet.

TĂ€nk om november bara var november utan mys och pyssel nej jag hade nog vissnat bort dĂ„ i de grĂ„ dagarna utan ljus...😊


Hur fin Àr inte guldtomten?!!

Jag Àr ingen tomte mÀnniska det ska erkÀnnas men vissa tomtar Àr liksom bara sÄ fina sÄ de tillhör en egen kategori tomtar.

Och hÀr Àr en elegant tomte som mer Àn gÀrna fÄr stÄ pÄ ett sidebord hemma hos mig.
😊


I butiken och nÀtbutiken finns nu Peace tecken att hÀnga i bÄde stor och liten modell.
HÀr har jag klÀtt ett stort med buxbom.


Julen gör mig lite nostalgisk och vad hör till en jul med minnen om inte en snöglob...
Vilken magi en snöglob innehöll nÀr man var liten...
Att titta in i en sÄdan nÀr snön föll var speciellt...


Snöglob, tomtar och keramik stjÀrnorna i guld har jag lagt in i nÀtbutiken nu.


Det var allt för mig idag dÄ.

Strax kommer nya blommor och jag ska ocksÄ susa ivÀg och köpa mer material inför nÀsta veckas pysselkvÀllar hÀr i butiken.

Glad torsdag och kram!

Inga kommentarer: