fredag 16 november 2018

Pyssel idag.


Fredag och solen har lyst så fint hela dagen.

Jag gör inte "så mycket" annat just nu än kransar och dekorationer.
Älskar det så jag klagar inte...
Problemet är bara att hinna allt som poppar upp i mitt huvud.
Mina listor och lappar är många...
Jag stressar mig själv med alla ideèr...haha...
😊


Söt gris i cement.
Ny i nätbutiken idag.


Jag längtar verkligen efter att börja pynta hemma men det är ju lite för tidigt där tycker jag, förutom med advents blommor och kanske någon kula och så...haha...
Kanske att jag gör som förra året och hänger upp lite stjärnor på ovanvåningen så det är klart liksom, men de ska inte vara tända ännu, givetvis.
😉


Det finns ju så många härliga kransar och denna modell med en stomme som är vacker som bara pyntas lite på ena sidan är ett fint alternativ till de gröna.

En kransstomme som funkar året runt man bara anpassar dekorationen efter tillfällena.
Stommen finns även den i webshopen.


Större granriskrans med kottar, fågel, äpple och trollhassel...


Nu ska jag göra ljusgrupper innan det är dags att stänga butiken och ta kväll.

God fredag.💚

Inga kommentarer: