onsdag 28 november 2018

Kanske, kanske inte...


Ikväll ska jag försöka hänga upp adventsstjärnorna hemma.
Om jag orkar...
Har knappt sovit en blund i natt.
Hemskt när man blir så där jätteorolig, då är sömnen verkligen långt borta...


Idag är ännu en otroligt vacker dag med frost och vitt och kylan ryker vit som moln ur munnen...
Får bli många koppar kaffe så man håller sig vaken och annars är det ju bara att gå ut så vaknar man till av den bitande kylan.😊


Både den fina blusen jag har på mig och Firework utebelysningen finns i butiken och nätbutiken.
Blusen är sååå snygg tycker jag.

Dubbelstorlekar S/M och L/XL.


 Ja som ni märker så fortsätter jag skriva på bloggen...
Jag har varit flitig nu igen.😉
Trots att jag tvekar och tvivlar.
Det får väl helt enkelt vara så.

Jag känner inte att jag har så mycket att skriva här heller just nu.
Det går upp och ner.
Men det finns alltid idèer och bilder jag vill dela med mig av så det är inte det som är problemet det är nog mer engagemanget.
Mina känslor och tankar.

Sen måste man inte skriva så mycket heller.
Bilderna är till för inspirera OCH vara en dagbok för mig också av tiden som går på ett plan som jag känner att jag vill dela med mig av...
Varken mer eller mindre.

Bra så...
Tillräckligt så...
Ja kanske.
Kanske inte.

En dag i taget.


Som sagt det blir många kransar nu...
Här en "dörruska" en kund beställt.

Nedan "ruskan" med ekollon.
Dessa hittar ni i nätbutiken om ni blir sugna på dem och inte bor i krokarna.



Ha en fin dag nu och ta det lugnt med alla adventsbestyr.
Man gör det man känner för och tycker är roligt.

Kram M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du får sova bättre inatt. Du visar så massa fina bilder& är så inspirerade så hoppas du vill fortsätta. Men gör det när du själv känner för det& som du skrev ibland behöver det ju inte vara så mycket. Sköt om dej. Kram Helene

Tulipa sa...

Tack snälla Helene!

Stor kram!