lördag 10 november 2018

Den där gamla hojjen...


Så knasig den blev.
Cykeln.
Känns nästan som en sagocykel.
Som om man vore en figur i en sagobok som ska susa iväg på sin trögtrampade gamla cykel...

Kan bara inte komma på vilken figur jag är...
Någon häxa i någon saga kanske...haha....

Men visst blev den häftig cykeln!😉

Lite belysning på också så blir den strålande.

Hur kul är det inte med alla idèer på pyssel som poppar upp så här när dagarna är mycket grå och livet behöver massvis av mys och ljus för att kompensera det lilla dagen bjuder på.

November blir så mycket trevligare med allehanda pyssel, och även bara planerande av pyssel, och andra roliga fina advents och jultema saker man kan göra.

Som...att planera pepparkaksbak, julbröd ska jag baka..., vilka stjärnor ska hängas upp, samma som förra året eller..., hur ska årets dörrkrans se ut...osv.

Jag går in i pyssellyckan.
😊


Leo tub sjal. liksom mössa och fingervantar finns i min nätbutik.


Lite trög men det går...
😊😊😊😌


Idag tog jag med mig advents första snittamaryllis hem från jobbet och detta nya fina som jag ska lägga in i webshopen nu innan jag tar kväll tänkte jag.

Gran och kotteljusstake.



Det är ju ingen tvekan om att julsakerna dominerar intresset hos er just nu.
Dessa svarta julsakerna i metall är superfina.


Ha en riktigt fin kväll nu.

Och tack alla fina kunder för idag.
Både i butiken och webshopen.

Kram