tisdag 23 oktober 2018

Skimrande.




Denna är magisk.

Som en winter wonderland gran med sin skimrande fattigmanssilver som bara förstärks när granen tänds...

Hittas i nätbutiken.

På fönsterbrädan satte jag Goldcrest cypresser, uppstammade i mina vita rillade Tine K krukor.

Satt som en smäck där i.
Stiligt och alltid vackert med uppstammat och formklippt.

Idag har det varit så mörkt och blåsigt...
Det tar på krafterna med sånt väder tycker jag, energin och inspirationen liksom flyger bort lite stundvis...


Men det är bara att jobba på fast kanske inte med samma gnista...😉

Ibland tror jag nästan jag blir trött av alla idèer som bombarderar mitt huvud.
Jag måste skriva ner dem innan de hunnit lämna mig igen för nästa inspirations tanke...

Så kan det vara att vara en kreativ person på högvarv...haha...
😊

Men nu ikväll så har jag i alla fall plockat material inför morgondagens pyssel och planer
med fullmånen som sällskap
och tystnaden av skogen,
 stilla och fridfull.


Trevlig kväll.
💚

Inga kommentarer: