lördag 20 oktober 2018

Hjärta...


Lördag...

Trädgårdens pynt är så vackert och viktigt.
Dessa hjärtan i 3D är fina precis som de är men lite roligt att variera sig och dekorera efter säsong, ni vet jag tjatar om det...haha...

Dekorera efter säsong!

Att ha fyra årstider är guld.


Så här ser hjärtat ut när man klär tre sidor med mossa och så satte jag ett litet rött äpple i mitten.
Fint att se på och godis för fåglarna.
😊

Finns i nätbutiken i denna lilla modell, en stor modell hittas också i butiken.


Krans bunden på stålring blir alltid fina sirliga saker...

Denna är bunden med mjuken, hösthortensia, calluna och fröställning från montbretia.


Idag blir det en av mina favoriter när det dags för matlagning...

Nämligen fisksoppa. Hittade ett recept från "Halv åtta hos mig" som jag sen adderade lite egna ingredienser till också och så blev den precis i min (vår😉) smak hur en god fisksoppa bästa ska smaka.

Hoppas också hinna starta på en ny bok som ligger och väntar.


Trevlig lördag.

Inga kommentarer: