onsdag 17 oktober 2018

Adventsbelysning


Nu jobbar jag pĂ„ det!😊
Att fota inför advent och samtidigt gör jag förstÄs kransar och gravsmyckning till den sÀsong vi befinner oss i just NU!

HÀr ser ni nyheter för sÀsongen...

En fantastisk pappstjÀrna Àr denna...

Som bomull, som en fluffig mjuk stor och vacker snöflinga...




Jag tycker den Àr underbar med sina "lager".


Denna Àr ocksÄ sÄ snygg...


Ja jag vÀljer förstÄs bara ut de jag tycker om sjÀlv sÄ det vore konstigt att skriva nÄgot annat...
😉
Alla varor vi sÀljer Àr förstÄs handplockade av mig.
Det Àr ju nÀr man vÀljer med omsorg man fÄr en kÀnsla för det man sÀljer och sÄ klart omger sig med...



Den tredje nya vita pappstjÀrnan ser ut sÄ hÀr...


Idag tog jag en promenad utan att lyssna pÄ nÄgot...
Jag tror inte det hÀnt pÄ mÄnga Är och jag hörde hur löven föll.
Rasslade omkring mig pÄ sin vÀg till marken...
Och det var sÄ konstigt hur allt annat var tyst...Inte en fÄgel hördes, inte en bil...

Och tankarna flög och jag tÀnkte nÀr jag kom hem "Àr jag redan hemma"...
Det gick faktiskt snabbare att gÄ nÀr det var tomt frÄn intryck, ord och ljud av andra...
Det trodde jag inte nÀr jag gick ivÀg, utan snarare var tanken att detta blir segt...

SÄ kanske var det precis vad jag behövde just nu.
För det har hÀnt sÄ mycket och varit sÄ mycket, av allt mellan himmel och jord sista tiden...

Ibland blir det bara för mycket. 
Lagom Ă€r Ă€ndĂ„ bĂ€st som det sĂ€gs.😊
Men det dÀr Àr ju svÄrt att vÀlja sjÀlv.


Nedan;
GLORY.

Tog slut direkt idag morse nÀr jag lade in den och visade pÄ instagram


Stilren elegant med sin guldgloria runt ljusen...

En adventsbelysning man inte tröttnar pÄ i första taget....

Ja typ en klassiker!
😊
Fler Àr ombestÀllda sÄ hÄll ut om det Àr just en sÄdan du vill ha.



Trevlig kvÀll.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vackra bilder. Ja ibland behöver man typ lyssna pÄ tystnaden.
Kram Helene.

Tulipa sa...

Hej Helene,

Ja det behöver man verkligen, sÄ fint du uttryckte det.

Trevlig helg!

Kram Mariette