fredag 21 september 2018

Så många möjligheter!


En krans,
 så många möjligheter.


Godmorgon fredag!

Åh ska det blir storm idag?
Hoppas verkligen vi klarar oss lindrigt här eller att den helt enkelt tar sin väg på annat håll så vi slinker undan den..
Riktigt obehagligt med stormar alltså...
Speciellt efter sista åren när man fått bevis över hur mycket de kan ställa till med.

Nej jag hoppas verkligen det blir en trevligare fredag än så.

Började precis dagen här med kaos.
Och det jag planerat att hinna med innan öppning blev lite sisådär.

Men efter att problemet löst sig. tack pappa!,så jobbar jag på och hinner en del av det jag ska i alla fall.

Vissa dagar är det så mycket att hinna med innan öppning.
Puh.


Vet ni...dessa kransar och löv vi fick igår....som jag längtat efter dem!
Jag tycker de är så väldigt vackra och passar hösten som handen i handsken.

Dessa är tillverkade för hand och riktiga små konstverk med sina fina detaljer och så sirliga och utsökt fina.

Evighets pynt, som inte kommer att vissna.😊


Kransen kan användas både till dörren och till dekorationer, ljusgrupper, att dekoreras med färska blad och blomster som komplettering, luta den mot en spegel som jag gjort överst, lägg den över stora flaskor osv osv...
Så vacker tycker jag!


Nedan; 
Lägg den på ett fat i en ljusgrupp.
Fram med fantasin och gör ditt eget arrangemang!

Lite mysigt att också ha en ljusslinga till sin krans...
😉

Möjligheterna är såååå många.
Love it!💚💚💚




Rosblad och eklöv i mässing, behandlade för en patinerad finish.


Handgjorda...


Ni vet de superpoppis pälsknorrarna och ponchos som jag lade ut nyligen, de sålde slut i vissa färger direkt men påfyllning kommer snart för er som väntar.

Dessa nyheter här hittar ni nu i nätbutiken.

Hoppas fredagen blir fin och att ingen slipper blåsa bort!

Liiiiten uppdatering...hoppas förstås att INGEN behöver blåsa bort))

Så kan det bli när livet är lite stressigt och man ska hinna allt och lite till.

Kram!

1 kommentar:

Monika sa...

Jättefina evighetslöv och krans, gillar. Ingen bra kombination med ingen och slipper, eller vill du att vi alla ska blåsa bort ;)
Kram Monika