lördag 1 september 2018

London, kläder och lite trädgård.


Lördag och här hemma faller ett lätt regn...
Eftersom dottern är i London nu så håller jag självklart rätt på vädret där också 😊 och de har haft fint väder vilket är härligt då de haft en del utomhus aktiviteter, workshops osv och igår var det bla brännboll.
Idag är det tipspromenad i Richmond för att lära känna området, Svenska Skolan ligger i Richmond, och sen var det mingel med värdfamiljer osv.
Så obligatorisk skola denna lördag alltså.

På måndag börjar schemat med ordinarie lektioner.

Det är så spännande att höra hur de har det, vad de gör...Meeen, ibland blir man lite nervös när man vet att de ska in till London...
Igår var i alla fall Metropolitan Police och informerade vad de ska tänka på när man rör sig i London, "How to keep safe in London".
Skönt att de har regler och mycket information vad gäller detta.



Denna nya långskjorta hittar ni nu i nätbutiken och butiken.
Så snygg att ha både över byxor och kjol.
Har man en kort svart kjol under blir det nästan som en skjortklänning.
Så himla snyggt!!!

Funkar även att bära öppen och då blir den nästan som en "kofta"...



Ny snygg blus i one size...


 Japp, jag och min äppelkon igen.
Vad roligt att så många gillade den på instagram igår!


Pysslat ihop en krans igen.
Denna gången på stålring...
Då blir det så fina tunna kransar...


Jag har börjat pyntat lite hemma nu på mina utebord med mossa och äpplen.
Lättgjort och ändå med en fin höstkänsla.


Solrosorna är höga i grönsakslandet och passar i sticka i de gamla Damejeannerna...


Glöm inte rea erbjudandet denna helg!
Köp 3 REA VAROR och betala för 2, vi bjuder på den billigaste rea varan!

Gäller fram till midnatt söndag.

Så, nu önskar jag en fin helg.

Här blir det bla biomys.


Kram

Inga kommentarer: