onsdag 26 september 2018

Idag.


En onsdag som blåser bort har vi här idag.
Stormen som skulle kommit i fredes kom visst idag...😏


Hej.💚

Ja vi börjar här med en krans för det var så jag började min dag idag,
Med att binda fler kransar och göra buketter.

Sen kom två leveranser och jag blev så glad när jag plockade upp de nya fusk pälsknorrarna...
Den här rosa är ljuvlig i färgen...



Finns i nätbutiken.

Och så den superläckra leo varainten.



 När jag lade ut dessa mössor på instagram i helgen så tog de slut direkt men nu finns en chans att skaffa en igen om man är sugen.
Hur fint är inte rosa...😊


Det är mycket dekorationer med löv just nu för min del.

Tycker det är fint att både lägga på ett bord eller fat, att sätta i kransar, att hänga i en "krona/ring".

Vill man göra en nätt och enkel dekoration att hänga ovanför ett bord eller i ett hörn eller vad man nu känner för så är stålringarna super att ha till detta.
I bilden nedan har jag hängt löv i porslin och laserskurna silverfärgade löv och kristaller.
Blev riktigt fint.
Och enkelt!
Ringen hänger jag oftast upp med rep.


På bilderna nedan har jag gjort samma sak fast med annat pynt och material.
En stålring till att börja med och i den har jag hängt små äpplen, kristaller och de fina löven som finns i mässing och rost.



Superfina ljung och vackra julrosor...

Dockan är klädd med mossa, rosenbladskransen och så har hon fått ett skärp av calluna, taklök och rostiga löv.



Ljustider...

Helt slut efter idag faktiskt, vet inte om det är blåsten eller allt som snurrar i huvudet av måsten och hinna med listan är lite lång just nu.

Fick i alla fall iväg den där ordern på adventsbelysning idag också.
Så skönt att bocka av den. Puh.
Vi går snart in i oktober helt galet.

Och ni som frågar om pyssel inför advent, det kommer information om det i oktober.
Snart alltså.😊


Önskar dig en mysig kväll nu.

På återseende.
💚

Inga kommentarer: