fredag 14 september 2018

Höstfint!


 September speglar sig i vattenblänket...


Hej fina fredag!

Jag hoppas verkligen min lilla familj ska hinna umgås lite denna helg och att den inte bara ska ägnas åt jobb.
Det börjar nämligen bli sådan tider nu för min man...
Sånt är livet som egen företagare emellanåt och i vår familj är man väldigt medveten om att det närmar sig advent och jul (kanske inte så många andra behöver förbereda för det redan nu...haha...)

Igår fick vi en härlig låda levererad till butiken. Som godis (ja ni fattar jämförelsen...) och torsdagen blev en festdag))😊😉

Oh la la man är i sjunde himlen av dessa fina populära plagg.


Våra ponchos är bara såååå fina!
Och jag är så glad att vi nu fått påfyllning.
Denna gång i ljusgrått och rosa.
One size och superduper sköna och "lagom" tjocka.
Ponchon måste vara det perfekta höstmys plagget.
Snygga både på stan och hemma och de är så sköna att liksom krypa in i...haha...
När vi åkte över till Gotland med nattfärjan så hade jag en poncho och hjälp så glad jag var för det...med andra ord det perfekta "natt men ändå vara klädd plagget" eftersom man kan gosa in sig i den...
Japp.
Ni hör ju hur bra det är med en poncho.😉😂




Ni får står ut med många bilder på mig idag.
Vill verkligen visa hur fina dessa plagg är och bra pris, 
poncho kostar 449:-


Slitsarna på sidorna gör de lätta att "röra" sig i också.

Klicka in i nätbutiken för att se mer.


Igår kom också de snygga fuskpälskragarna!

Vi har dem i butiken i fyra färger.
Snygga och sköna att knyta om halsen när höst och vinterkylan kommer krypande...



Mullvad, svart, beige och grå.


Och sååå snygga byxor!
Det var faktiskt en tjej som hade dessa på sig som var en kund till leverantören som kom in i montern när jag skulle beställa på Formex och de var såå fina på henne och hon rekommenderade dessa då hon älskade sina.
Hon hade lite bredare höfter och det är faktiskt bättre än mina smala...haha...Byxorna får en bättre form tycker jag om man är lite kurvigare än vad jag är men det fina med dessa byxor är att de verkligen passar många olika storlekar och former på våra kroppar!
One size.


Roligt med lite detaljer på byxorna och att inte bara ha enfärgat och mönstrat upptill utan också tvärtom))



Denna blusen måste bara testas...
Även den i superskön kvalitet och även här one size.
Den är rymlig men eftersom den har resår så anpassar den sig efter varje form.



Så mycket leo i höst men jag måste säga att jag alltid har leo plagg i min garderob och de är en trotjänare för de blir aldrig omoderna,
 men just denna höst är de visst extra inne!


Yes!
Man kan också dra ner den så här över axlarna om man vill variera blusen och göra den extra festlig för en kväll eller så.
😊


Pälsknorrarna...
Snygga till kavaj, kappa...
Till ponchos...




Tänkte avsluta med att visa er dessa nya dörrklockorna från en annan av våra favorit leverantörer, Eldgarden.


En dörrklocka som har riktigt bra pling när man drar i den och så är den så fin också))
Hur många dörrklockor är det...



Hoppas ni får en fantastisk fin fredag!

Kram!

2 kommentarer:

Natalie Haglund sa...

Hej, jag blev supersugen på pälskragen i mullvad men hittar den inte i webshopen.
Den kanskeinte är upplagd där än! Hittar bara svart o grå...

Tulipa sa...

Hej.

Det stämmer den var inte upplagd i webshopen igår men nu finns den där.

Trevlig helg!

Kram Mariette