tisdag 25 september 2018

Handskar och annat.


Styla höstlooken med de rätta assecoarerna!


Hej soliga tisdag.

Alltså jag har sovit som en kratta i natt...
Varit så orolig för en sak och man har bara väntat in att timmarna ska gå så man kan ta tag i saker.

Och sen när ett problem får en lösning.
Alltså det är bästa känslan. Som en sten som faller från ens axlar...

Tack, tack, tack.



Det var alldeles frostvitt på marken idag morse, strålande sol, glödande rödaste rött vildvin och dimman var tät.
Magisk morgon, men ibland är den vackra morgonen ändå svår att se.

Fast nu har timmarna gått sedan dess och det redde ut sig allt ändå.

Nu kan dagen bara bli fin, får man tro.😊


Med kylan behöver man ju lite varmare kläder.
Dessa snygga fodrade handskarna fotade vi igår och de är sååå sköna.
Finns i nätbutiken.

 Fyra fina färger hittas de i.
159:-


Alla färger råkade passa till min kavaj tycker jag nog.
Och svårt att välja en favorit färg måste jag säga...




Detta är det allra största tagliatelle klotet som är på 80 cm i diameter.
Jag har nu lagt mitt vid bänken vid ingången och är väldigt sugen på att vira en ljusslinga i...😉
Kanske för tidigt...vet inte...haha...men det blir så snyggt och lyser ju upp när nu mörkret faller så tidigt.
Såg liksom framför mig idag morse hur galet vackert det varit om klotet hade lyst när morgonsolen lös, dimman låg tät och lönnlöven glödde röda där bredvid.

Japp, det hade varit så snyggt...
Måste nog hem och fixa detta idag ändå...
😁



Hösten bjuder verkligen på så mycket blomstergodis och är en fröjd för sinnena i färgväg.
Ovan snitt ananas och tistlar.


Julrosor, sedum (kärleksört, perenn) och läcker flerfärgad ljung bredvid suckulenter (som ska stå inomhus.)

Kram från mig

Inga kommentarer: