onsdag 5 september 2018

Funderar...


Hej pĂ„ Er.💛

FÄtt en del frÄgor om Àppelpyramiden.
Äter inte fĂ„glarna pĂ„ Ă€pplena?

Jo sÄ klart kan de göra det.
Men denna har faktiskt fÄtt vara ifred. Det Àr ju mer dÄ att nÄgot Àpple kan ruttna...

Men med naturmaterial, som ju har sin charm och Àr det vackraste, sÄ fÄr man sÄ klart rÀkna med skavanker.


Just nu Àr det mycket med att plocka upp nyheter.
Hinna fotografera det och lÀgga in.
Omöjligt som vanligt, allt kan inte hamna i webshopen men det vet ni ju.
Jag lÀgger in sÄ mycket jag hinner och sÄ fÄr det vara bra med det.
Ni ser ju ÀndÄ vad vi har överlag. Stilen och kÀnslan jag vill förmedla med min butik.
Varor och varumÀrken vi sÀljer.

Ibland Àr det lÀtt att gÄ vilse i all inspiration frÄn allt och alla kÀnner jag...
Sen ibland sÄ bara ger det en massa inspiration utan att ta och tömma ut en pÄ energi....
Om ni förstÄr vad jag menar nu...

Kanske vill jag sÀga att ibland blir man bara sÄ trött pÄ att övermatas med allt. Alla intryck av fint, bra, perfekt, tiptop hem, lycka pÄ alla plan.

Jag Àlskar bloggen, instagram men det finns ocksÄ en annan sida och den Àr att jag blir trött pÄ det ibland...
Jag kollar tex aldrig (i princip) min privata facebook sida, har inte tid med det ocksÄ och dÀrmed inget intresse, snapchat har jag slutat öppna...hinner inte...
Jag menar hur ska man hinna med och ocksÄ hinna leva?

Jag vet inte.


Jag Àr i alla fall glad att ni kikar in hÀr.
Tar er tiden till det och att sÄ mÄnga följer pÄ instagram.

Sociala medier Àr verkligen sin egen lilla bubbla men ack sÄ viktig speciellt nÀr man driver ett företag!

Det gÀller bara att behÄlla lyckan och glÀdjen med det.

Att inte förlora sig i bruset av allt och alla...
😊
Men sÄ lÀnge jag har min inspiration sÄ brinner jag för det jag gör.
Det Àr ett som Àr sÀkert Àven om man ibland behöver stÀnga av lite ocksÄ.


SnöbÀr, visst Àr de fina...


Finfin kudde frÄn PB Home.


Men vet ni, imorgon ska jag ivÀg pÄ nÄgot roligt!
Jag har blivit bjuden pÄ instagram trÀff.
Lite spÀnnande tycker jag))

SÄ hÀng med pÄ instagram sÄ fÄr ni se...

Bilder kommer sÄ klart pÄ bloggen senare i veckan.

Kram

Inga kommentarer: