torsdag 13 september 2018

Dekorera mera!


Ok.
När klockan är runt halv tre så hamnar jag alltid i en eftermiddagssvacka...
Jag blir trött...det slår aldrig fel... 
Jag kanske borde börja med eftermiddagskaffe men tänker att det inte är min grej.
Jag ääälskar ju kaffe på morgnarna men sen...nja...inget jag direkt vill ha.
Ja det smakar faktiskt inte alls så gott då några timmar senare... 
Mycket märkligt.
Det borde annars vara bra för "svackan" och sätta fart på energin.😊
Man får kanske träna på att älska även eftermiddagskaffe, haha...


Ägnat halva dagen åt bokföring idag och sen fick jag göra roligare saker som att binda kransar och plocka upp en kartong med nyheter!
Alltid lycka över fina leveranser))!💚



Idag morse var det så vackert september ljus...
Vi hämtade hem blommor och jag hann fotografera lite innan öppning.


Astervackert.


När september glöder och bländar med all sin lyskraft och sina färger.
Då är hösten sagolik.

En krispig och solig höstdag är på riktigt magisk tycker jag.
En sån dag som gjord för film nästan...


Här kör jag inte efter principen "less is more"
Nej, "More is more"😊
Det blir effektfullt och syns!
Och det är väl det man vill med fina blommor och dekorationer.


Även en solros utan sina kronblad har sin skönhet.
Här placerad i en lerkruka.


Tack för att ni tittar in.
Hoppas ni får lite höstinspiration.

Kram Mariette

Inga kommentarer: