måndag 6 augusti 2018

Trädgård med utsikt



Som blomsterpoesi...


Igår åkte min mamma och jag på en liten tur.

En sån för sinnena.

För de som älskar blommor.
😊


Jag hade hört att det var öppen trädgård här ovanför Varberg så det var dit vi styrde kosan.

Det som lockade mig lite extra var att jag även hört att de skulle ha blomsterarrangemang på trädgårdens blommor,- 
och vilka arrangemang.

Såååå vackert...

Titta och njut.
















Så läcker krasse...


Och detta var fantastiskt vackert...

Färgerna och kompositionerna,
ja allt var så ljuvligt fint och genomtänkt in i minsta detalj.


Som en perfekt målad tavla av en konstnär...


Allt gifter sig så fint...




Denna trädgård ligger utanför Varberg och det var öppen trädgård just denna söndag när vi var där,
 och det finns så klart ett instagram konto och det heter Trädgård med utsikt, om man vill kika mera...

Sen for vi vidare på närliggande ställen för mera inspiration när vi ändå var i Varbergs krokarna!

Fortsättning följer.

Vi ses.

Inga kommentarer: