lördag 11 augusti 2018

Tankar en lördag.


Så mysigt att duka upp med plock!

Hej lördag.

Just nu mullrar åskan i fjärran och på himlen har de mörka molnen tornat upp sig.

Vi har varit på vift hela dagen och jag ska snart sätta igång med kvällsmats bestyr.

Extra mysigt att det är lördag ju.

Så här såg det ut härom kvällen.

Har man lite semester så har man ju))
Även om det är måndag kväll.






Dessa liljor var fantastiska...

"Rose Lily."



Många leverantörer har nu skickat ut sina kataloger och inbjudningar inför Formex som är om ca en och en halv vecka.
Vi har redan hunnit få höstens första nya leverans till butiken och jag klurar på vilka fler jag ska beställa av...förutom de jag redan vet att jag ska handla av.
😊
Trogna favoritleverantörer.😉
Det gäller att beta av lite beställningar innan mässan så man är i fas och "tidig".
Sen hoppas jag bara att jag KAN åka på Formex denna gång.
Allt är klappat och klart men livets måsten kan komma emellan också.
En vardag ska gå ihop och det är skolstart och allt på en gång.

Så, jag håller det öppet men hoppas jag kommer iväg.
(annars blir det bra ändå...)

Men det är så klart alltid roligt med extra inspiration och massvis av intryck, möten och nya leverantörer som man kan hitta när man besöker en mässa.

Nog svamlat.
Fortsättning lär följa!
Kan jag inte åka får jag skicka bud med mannen för han ska dit!😉

Nu tar vi lördag kväll.

Kram och hej.💜

Inga kommentarer: