tisdag 14 augusti 2018

Nyponpyssel och höstnytt.

 


Hej där.


Dagen rusar på i full fart känner jag här och jag har nog gjort i alla fall hälften av vad jag tänkt mig.

Det tar ganska mycket tid just nu med planerande av nya inköp till butiken.

Fotar också nyheter och lägger in efterhand i nätbutiken.

Började i alla fall dagen med en joggingrunda och sen ett dopp nere vid bryggan.
Bästa starten, fast att det regnade.
😊


Kanske är du som jag sugen på lite enkelt sensommarpyssel?

Varför inte trä nypon på en båge då?
Vilken form som helst passar och jag valde en blomsterställning med guldknopp som var den första jag råkade hitta faktiskt.

Blev lite vackert rött i krukan med taklöken.




Så här ser det ut just nu vid min blå favoritfåtölj.
Vi fick nämligen hem de underbaraste blå vintage urnorna...



Ekollon i gjutjärn med lock är en favorit i repris som kommit hem.


Och så en ny läcker stor och stilig urna som även den finns i nätbutiken nu...

Blir så fint med bara lite enkelt i...


Idag har det både regnat och åskat.
Mycket!

Jag hoppas ändå på en släng av mera sommar jag, för jag tycker hösten och mörkret och vintern blir långt nog ändå...

Så lite fin sensommar vill jag ha efter dessa välbehövliga regn.
Det vore toppen det.😊

Kram och trevlig kväll!

Inga kommentarer: