måndag 20 augusti 2018

Hej!


Skyltar om och fixar för fullt är vad jag gör idag.

Den nya säsongen kliver in i butiken och dessa läckra vitlökar är bara så snygga att dekorera med!

Eller, för all del, att "bara" pynta med i köket i all sin enkelhet, de behöver definitivt inte ligga i en dekoration!



När jag kom till butiken idag morse började jag direkt med att röja bort allt i skyltfönstret och sen satte jag igång att skylta om.

Har precis hunnit klart och får fortsätta med resten av butiken senare i veckan för nu åker jag snart mot Stockholm.
Enligt plan ska bilen gå om ca fyrtio minuter...
Ska bara hem och ladda kylskåpet lite, stoppa ner tandborsten och stänga mina väskor, för nu blir det Formex nästa och med min man denna gången.💜

Så häng med mig på instagram om ni vill se vad jag hittar.
(Ska försöka mitt bästa med att uppdatera där men ibland räcker inte tiden så som jag önskar.)

Hur som helst.

Denna gången ska jag också njuta av mässan.

Jag ska inte stressa ihjäl mig och komma hem som ett vrak.
Denna gång har jag redan beställt från flera stycken innan avfärd och lite av det ser ni i skylten nu.
Jag ska även vara smakråd åt min mans inköp har jag lovat 😊 och det känns också jätteroligt.

Tror det blir extra mysigt att gå på Formex denna gången.💜




Välkomna till butiken, 
Vi har öppet precis som vanligt.

Lite nytt i webshopen nu också.

Mot Stockholm.

Kram!

Inga kommentarer: