tisdag 21 augusti 2018

Det gröna sköna...


Idag har det varit Formex för hela slanten.
Från öppning till stängning.

Fina inköp, glada möten och härlig inspiration.

Jag har lite bilder i kameran från Stockholmsmässan men det finns ingen energi att ladda ner och fixa med dem nu så vill man se lite av vad jag sett och inspirerats av under dagen så är det instastories som gäller.
Där har jag lagt upp flera bilder.
Snabbt och smidigt.

Nu har vi i alla fall precis varit ute och ätit på en italiensk restaurang i Vasastan och lär somna mycket snart...

En mässdag tar alltid ut sin rätt.

Men jag har köpt in så mycket fint!
Så nöjd!

Och imorgon väntar fler inköp.




En och samma krans kan te sig olika med olika bakgrund.
Att välja omgivning och stil när man fotar något är alltid viktigt och ger känslan man vill ha...

Jag vet inte vilket jag föredrog så jag bjuder på dessa...
😊

På en dörr, på ett räcke, mot en husvägg, mot ett balkonggolv...

Finns alltid många olika möjligheter.


Så tills det blir en rapport från Formex här på bloggen så blir det lite mera kransinspo.

Augustihälsningar från mig.

2 kommentarer:

Monika sa...

Tycker kransen är finast mot den grå väggen, kommer bäst till sin rätt där. Du är fena på kransbindning, har skrivit det tidigare.
Kram Monika

Tulipa sa...

Tusen tack Monika och så roligt att få en synpunkt på vad som är "bäst".

Trevlig helg!

Kram Mariette