tisdag 28 augusti 2018

Att säga hej då i augusti regnet.


Idag har vi vinkat av Olivia.
En termin på Svenska skolan i London väntar och det har planerats och väntats mycket på denna dag.


Men som ni vet,
 även en dag som känns såå långt borta när man tänker på den och börjar förbereda för den, 
ja den kommer ju ändå alltid att komma.
Och då blev det jobbigt...
Fast det visste jag så klart.

Jag var i alla fall inte den enda mamman som stod på en perrong i regnet idag morse och var ledsen....

Det sköna var i alla fall att se de glada tjejerna som satt där och väntade på avfärd.
Livets äventyr väntade.
😊


Nyss kändes det som sommar och nu känns det bara som höst.
En höst med nya förutsättningar, mål och projekt.

Men jag känner definitivt höstinspiration och skaparglädje.
Så den ska jag ta tag i.

Den ena idèn efter den andra poppar upp i mitt huvud på det jag vill göra.
Precis som det ska vara med andra ord.
💜

Jag älskar ju höstfix och nu tar den känslan över i sinnet och mitt skapar mood.
Härligt när inspirationen kommer flygande.
Då känner jag igen mig själv.😉



Sammet ska det vara mycket denna säsong och den ljuvliga kudden från PB Home hittas nu i nätbutiken.


Avslutar med en krans med mycket fläder idag.


Just nu håller vi på att plocka upp en ny leverans från Klinta.
Så imorgon kommer det att vara påfyllt i butiken med doftpinnar, doftsprayer och ljus.


Kram
💜

2 kommentarer:

Helena sa...

Säg till om du vill att jag tittat till henne i London. Jag bor strax utanför och mannen jobbar där så inga problem. Bara så du vet.

Tulipa sa...

Tack snälla vad gulligt av dig!

Kram Mariette