tisdag 3 juli 2018

Detta kan du vinna på lördag!


Nu bakar jag för fullt inför Knäreds dagen på lördag!

Som jag skrev i söndes kommer vi att dela ut goodie bags till de första kunderna som handlar för minst 300 kr på lördag 7/7  (begränsat antal goodie bags/max en per köp).

Du kommer också att kunna vinna hela denna outfiten som jag har på mig här!!!
Jag menar är inte det en fin vinst!
Kjol, tröja och halsband!

En riktig supervinst tycker jag och den kommer från vår fantastiska leverantör Lo-ika.

För att vara med i utlottningen måste man handla i butiken för minst 200 kr och sedan ta en lott och fylla i sina uppgifter och lämna in till oss i butiken.

OBS; detta erbjudande gäller tyvärr ej för kunderna i nätbutiken.





Närbild på halsbandet.


Kjolen kan användas både som klänning och kjol.
😊


 I denna tävling har vi ett pris till...

Nämligen denna kasse...


Från svenska Washologi som blivit stora med sina miljömedvetna närproducerade tvättprodukter.

Du har chans att vinna detta...


Organisk Tvätt, - Klimatneutralt tvättmedel

och linnevatten, en för henne och en för honom.

Perfekta att spraya på kläderna mellan tvättar eller där du vill det ska dofta fräscht, tex i en väska, efter städning på textilier osv.


Linnevattnen ligger i en fin presentask och har doft av Liljekonvalj till henne och doft av Bergamott till honom.



Missa nu inte att boka in ett besök hos oss på lördag.

Varmt välkomna.

Kram från mig.


PS; REA i nätbutiken/butiken på utvalt.
💜

Inga kommentarer: