onsdag 23 maj 2018

Smycken och blommor, och lite livet.


Heeej!

En dag borta från bloggen och det känns som en lång frånvaro...haha...
Galet ju.

Men igår pallade jag inte mer dator när jag kom hem från jobbet.
En riktig skitdag, På många olika vis.
Vi har ju dem alla, antar jag. De bra och de dåliga dagarna.
Ibland blir man bara slut mentalt och kroppsligt av allt man förväntas göra och förväntas vara.

Då är det nästan så jag tänker att jag inte vill hålla på mera.
Faktiskt.

Men idag är en ny dag i annat ljus och hopp.

Nu på eftermiddagen kom en paket med vackra smycken från Pearls for Girls.
Perfekt så här inför alla avslutningar och firanden som är nu och förstås allra närmst ut, Mors Dag.

Hur fint är inte detta armband...



Jag har inte fotat allt som kom men detta finns nu inlagt i nätbutiken.

Och just nu är det FRI FRAKT vid köp av smycken och kläder.

Gäller ej i kombination vid köp av andra varor.

Välj Hämta hos Tulipa när du kommer till kassan så går frakten in på 0:-



Fem rader pärlor och stenar i svart, rosa och kristall...
Sååå fint tycker jag.


 Ett klassiskt fint sötvattens armband men här har pärlorna nyanser av bla rosa...



Och äntligen så har vi stora pärlor (lagom stora...😉) på de klassiska all time favoriterna ( i alla fall för mig!) till örhänge...
Mother Pearls i vitt.


Och en ny variant är Mother Pearls med tre kristall stenar under varje örhänge.
Stiligt.



Skimrande löv och hjärtan i kreol modell har jag också hunnit lägga in idag.


På balkongen en ljummen kväll i maj.
Just nu är liljekonvaljerna så stora...
De är så lättplockade när de är så kraftiga.


Visst blir man lite nostalgisk av dessa blommor...


Jag har min liljekonvaljbukett jag plockade igår kväll på bordet i sovrummet och fönstret öppet...så doftar de ännu mer när vinden letar sig in med en fläkt av försommar.

Ha en fin kväll!

Och kram från mig.

Inga kommentarer: