lördag 24 mars 2018

Glasvas lycka.


Hejsan))

Jag har en samling glasvaser hemma det ska erkännas.
Men olika blommor kräver olika vaser ju))😊 

Sen får man alltid favoriter och denna som kom hem häromdagen är riktigt riktigt vacker alltså...

Jag bytte genast ut riset med de rosa fjädrarna som stod i en annan urna och satte dem i denna.
Så fin form och man ser att den är handgjord då den är lite ojämn upptill...

Tänker att den blir underbar sen till pioner också...

Vasen finns nu förstås även i nätbutiken.





Glasvas och glasägg är fint))
😊


Nya numret av Lantliv låg i postlådan häromdagen men jag har inte ens öppnat den ännu!
Det ska jag definitivt göra nu i helgen i alla fall.
Tycker omslaget är otroligt vårvackert och inspirerande.

Man blir glad!


Så fort det blir utetider ska detta bord ut i uterummet, men tills dess står det här inne och trivs med mig.


Igår eftermiddag och kväll var det vår man kände...halleluja alltså...
Ljust länge och ljummet och stilla...
Till och med katten var ute och tog vårens första mus igår kväll.
(hon har innan mest gjort ytterst korta promenader utanför dörren...jag tror hon är lite vinterdeppig och tänker samma som vi, ska den där våren aldrig komma, suck...😉)

Men nu ändrar vi till sommartid då i natt.
Så låt ljusa tider börja!

Trevlig helg!
💛

Inga kommentarer: