söndag 21 januari 2018

Vintersöndag.


En riktig vintersöndag har vi idag...

Jag var trött som attan denna snöiga morgon och hade ju faktiskt sovmorgon så det var verkligen värt att utnyttja det.😊Helt slut efter Formex och alla intryck, beslut och inspiration de luxe och annat som samlats i huvudet efter mässan...ja det snurrar fortfarande i huvudet och det får helt enkelt ta sin lilla tid...
Men det är ju bara positiva saker det så klart.


När jag kom upp idag hade någon tänt en brasa...



Väldigt mysigt att komma ner till det...

En lång stund med nya Lantliv som kom i fredes blev det och så kaffe så klart och så blir det en skön start på en ledig dag.😊


Gillade det nya numret...


Det gäller att ha tåliga växter bredvid en värmekälla som detta!

 Den fina lyktan nedan finns faktiskt med på rean i nätbutiken.
Lika snygg sommar som vinter!



Pysslar, plockar, röjer och tvättar är vad jag ägnar denna söndag åt.

Och bakat lite har jag också gjort...



Min helgbukett har jag flyttat runt!

 Vitt och grönt med tulpaner, amaryllis, poppel, vridpil och lilja.
Operfekt och härlig.




Dagar som dessa är det perfekt med små inne projekt och jag är sugen på att införskaffa lite målarfärg nästa vecka...
Ja det får det nog bli!
Bäst att komma till skott innan våren plötsligt är här))😉

Trevlig kväll.

Kram M

Inga kommentarer: