tisdag 16 januari 2018

Enjoy, och lite annat!


Snön den behagar alltid komma i mitten av januari.
Så även i år visst.
Överraskande mycket var det när vi klev ut genom dörren idag morse.



Jag har fyllt på med mera rea i nätbutiken.

Så nu finns Enjoy Candles, de naturtrogna batteriljusen till nedsatt pris.

Jag har mina Enjoy Candles, som jag har hemma, i fönstren och lyktor.

Men kom på igår att det också var fint att sätta dem i kupa...
Så sagt och gjort...


Testade lite vart jag skulle ha det...



Men det hamnade här igen.
I köket.
Så kan jag se mer av det!


Den blå timmen i januari...


Iris Lights är verkligen en mysig detalj i inredningen.
Snygga som komplement till vanliga lampor.
Här i färgkombo Greige.



Vridpil!
Så dekorativt att sätta i vaser och urnor nu när julen plockats bort och man vill ha något som fyller ut och har höjd och volym!
Tacksamma vackra grenar.
Finns nu i butiken.


Lite mera nytt i nätbutiken...



Ha en fin dag!

Kram M

Inga kommentarer: