lördag 25 november 2017

Juliga kransar.


Vad jag bundit kransar och granar idag!

Tack fina ni som handlar i butiken och som gör att vi kan fortsätta driva detta i Knäred.


Det är mycket naturmaterial på kransarna i år.

Men lite rött känns värmande tycker jag när dagarna är grå och himlen bjuder på lite ljus.

Här är en jag band idag.



Och så två andra nedan...

Sååå roligt att variera sina kransar och göra dem personliga!



Nu har jag precis klickat hem en dyr julklapp.
När barnen blir större blir det verkligen inte många paket under granen men desto större värde i det som ligger där.

I denna julklapp finns det en tanke för kommande dagar bakom så det känns extra fint när de önskar sig något som blir till stor glädje och nytta (förhoppningvis).

Stor kram från mig denna lördag!

Inga kommentarer: