mÄndag 27 november 2017

Finbesök i butiken och mera granar.


😉

Ja men visst...
Lite starstruck blir man ju...sÄnt hÀr finbesök i butiken hÀnder ju inte varje dag.

Men ikvÀll spelar dessa tvÄ,
Robert Wells och Sofia KĂ€llgren i KnĂ€reds kyrka 

Det hela heter;

"Musik i vintertid"

- en pianist en sÄngerska-

SÄ roligt att det kommer stora artister till vÄr kyrka hÀr ocksÄ och biljetterna har varit sÄ efterfrÄgade!

Med andra ord var det vÀldigt mÄnga som blev glada över detta.

Och att lyssna pÄ julsÄnger i en kyrka tillhör vÀl det vackraste man kan göra...
SÄ stÀmningsfullt.


Idag har jag pysslat med detta mest.

Bundit granar.
Tokgillar dessa hÀrliga skapelser.

Och sÄ har jag bundit kransar...


Just nu gÄr dagarna sÄ galet fort sÄ jag hÀnger inte med...


Och jag Àlskar att pyssla.
Att skapa.
FÄ vara kreativ och lÄta fantasin flöda...



Mys i granskogen.
😉

Imorgon MÅSTE jag börja tĂ€nka pĂ„ julskyltningen och planera för den...
Som jag sade...dagarna gÄr för fort...

Men det Àr ju lite tur att novembers mörka dagar rinner ivÀg som ett lÀtt vatten.

LÀngtar tills man fÄr tÀnda alla adventsljus hemma...

Hoppas veckan börjat riktigt bra för er.

Kram M

Inga kommentarer: