lördag 28 oktober 2017

Lördags uppdatering.


Hej stormiga lördag!

Det har blåst så det knakat och varit allmänt ruggigt och icke önskvärt väder men nu glimtar solen till så jag hoppas det ska gå att ta min lördgasrunda i skogen, och då pratar vi springa, vilket är lite svårt i halvstorm...haha...

Vi fick hem så fina lyktor igår till värmeljus.
Glaset är lite tjockare vilket ger en rustik fin känsla.


Fint med pyntegrönt vid sidan om eller hur...
Det kan man ju även ha på bordet inne...
Lite grönt utanför sin lykta, jag har på bilderna ovan använt mig av järnek.


Igår kväll när mannen jobbade så fick jag fredagsmysa själv...
Tände en massa ljus i "nya" rummet och njöt en timme där med en tidning innan jag gick ner och bänkade mig framför Skavlan.


Detta rummet är stort och härligt med tre fönster och balkong.


Mys i hörnan.
Jag har en ljusslinga och den vita pappersgirlangen från House Doctor på spegeln vid fåtöljen.




Det är verkligen inte färdigt i detta rum men det är ingen brådska. Jag tycker om att det är lite ofärdigt för det ger möjligheter till ommöbleringar och nya saker att ta plats när man springer på det!
Sen har vi en son som kanske snart vill ha detta rummet så det är ingen idè att fylla det med för mycket i all hast.



Trevlig lördag!

Kram M

Inga kommentarer: