torsdag 19 oktober 2017

Inreda med höst och ett finfint erbjudande!


Den vackraste tavlan måste vara en utsikt som speglar årstiderna.

Med träden, med sin skiftande vattenspegel, himlens nyanser...

Naturen inspirerar och är alltid oslagbar.

Igår blev det ett litet höststilleben i detta fönster.

Och fast att man tittar på det man tar fram och sätter ihop så är det utsikten som hela tiden är svårslagen.


Om jag gillar min nya fåtölj...

Jag älskar den!

Just nu passar varma glödande färger som komplement extra bra.
Som naturen.


Byst Olsson & Jensen, kudde PB Home, mässingsfat med glas Nordal, ljusstakar och flaskor från antiken och ljushållare till kronljus som jag satt i de stora flaskorna fick vi hem till butiken häromdagen.

Allt från Tulipa.


Det är inte alls färdig inrett i detta rum. Det kommer nog att ta sin lilla tid och får bli när det hinns med men lite tillskott då och då och så har man sitt personligt inredda rum. Jag vill inte ha in allt på en gång utan känna efter och och vänta tills jag hittar det jag inte vet saknas.

Och även om man kan tycka att det inte händer något så är det ändå småsaker hela tiden som gör att det ju faktiskt rullar på i rätt riktning ändå.

Skynda långsamt får det bli när jobb och vardag rullar på i 190 och jag tycker man knappt hinner prata med varandra om vardagarna numera...

Fast just nu är det lite speciellt i vår familj och det blir inte mycket tid över det är ett som är säkert så därför är det så extra fint med helger för då blir det i alla fall lite mindre jobb (men min man han ser jag knappt röken av...grantider och Stockholmstider coming up).


Årets samlarburk från Finsmakeriet är kungsblå med guldbotten!
Och nu har vi fått hem den till butiken!

Så vacker eller hur...?!
Och innehållet handplockas ner från plåtarna till burken av bagarna själva (bagarinnorna!)
Detta är peppisar med hög kvalitet på råvarorna och innehåller inga transfetter och konserveringsmedel.

Påfyllt med chokladstrutar också.
Bla pepparkaka och apelsin...


OCH,
för att fira allt roligt som hänt och händer just nu så har vi ett fint erbjudande som gäller fram till midnatt fredag den 20 oktober.

Köp tre smycken och betala för två!

Vi bjuder på det billigaste!


Här har jag på mig tre armband från Lo-ika.

I nätbutiken dras det billigaste armbandet av innan ordern aktiveras och skickas.
I butiken kan erbjudandet ej kombineras med andra rabatter och bonusar.

Ha en fin dag nu.
Och glöm inte att vara snälla mot varandra.😊

Kram

Inga kommentarer: