söndag 1 oktober 2017

En House Doctor skönhet.


Godmorgon oktober!

Morgonkaffe, nyhetsmorgon och ett tyst hus.
Mannen åkte iväg tidigt för att jobba och ungdomarna ligger och sover.

Jag ska snart ge mig ut en runda men först lite blogg.😊

Och idag bloggar jag från min gamla dator igen, bättre bättre så det känns så skönt.
Större skärm, och uppladdning av bilder och allt flyter aningens smidigare från denna...
Det nya batteriet kom med posten i fredes så för ca 1300:- gick det att fortsätta med denna kompisen ett tag till.
Det var det värt, så jag hoppas inte den ger upp på mig igen nu inom närmsta framtiden))


Igår efter jobbet var jag bara tvungen att piffa och fota denna nya fina The Ring från House Doctor som kom i fredes.

Perfekt att variera efter säsong och just nu tyckte jag det blev fint så här...


Både ringen, de ljusgrå blockljusen och ljusslingan finns i nätbutiken.


Nedan ringen utan ljusslinga och rosa blommor...
Tusentals möjligheter till piff och variation.
Ta fram fantasin och se vad du har utanför dörren eller i lådorna...


Dags att fixa till sig lite då.


Idag är det inte så fint väder så det är ju lämpligt att ta ett tag i garderoben senare med slipning och målning.

Sen till kvällen ska jag laga en god pasta med recept jag fått av en kompis.

Kanske en liten äppelpaj idag också...

Höstmys till första oktober.

Kram och fin söndag.

2 kommentarer:

UlricaA sa...

Ha en underbar söndag :) häruppe på berget har vi nästan bättre väder idag än igår, så lustigt :)

Tulipa sa...

Kram till dig Ulrica!