lördag 30 september 2017

När man hittat en ny favoritväska.

 
Så mycket härliga nyheter det droppar in till butiken alltså))
Två leveranser kom igår och det ena från en ny leverantör.
Spännande tycker jag.
 
 
När min favorit handväska hade gjort sitt efter några år nu i sommar, för den blev till sist så uppsliten på axelremmen, så letade jag efter något liknande jag hade eftersom jag trivdes så bra med den.
 
Och då hittade jag denna väskan från en ny leverantör som kontaktade mig och som jag bestämde mig för att köpa in till butiken.
Perfekt storlek när man vill ha plats med diverse (men inte släpa runt på en resväska...haha...) och snygga detaljer och så hänger den så bra där under armen så man har koll på väskan.
Ja en handväska är det viktigt att man trivs med.
Helt klart.
Och jag vill också alltid få plats med min systemkamera så väskan kan inte vara för puttig men ändå praktisk i storlek.

 
Vill man ha den längre finns det en rem man kan sätta på men personligen älskar jag denna höjden.
 

 
Väskan hittar ni nu i nätbutiken och min fina tisha också!
 
 

 
Kom igen katten det svänger ju))
Eller inte...
Elsa vaktar trappan.
 

Alltså perfekt till inredningen ju...hihi...
 
Ha en toppenfin lördag nu och hoppas ni får njuta av helgen.
 
Kram Mariette


Inga kommentarer: