fredag 22 september 2017

Hej härliga höst kreativitet))!

 
Hej Fredag!
 
Som börjar med solsken! Så härligt! Jag fick den där bästa känslan av kreativitet och skaparlycka idag. Det är då man vill göra allt och idèerna är många och så mycket är så vackert och ja...
Det är bara till att "go with the flow"!
 
Dessutom ska ju kommande dagar bli ganska bra vädermässigt och det inspirerar till mera pyssel och skapande.
Just nu hemma håller jag bla på med målning av en garderob.
Ska ju fixa en "walk in closet" och den målas vit, en uppfräschning.
 
Höstpyssel inne som ute är fint det))!


 
Vi har fått hem klocka talgbolle från Eldgarden och de är så fina att klä med mossa.
Sen pynta med bär, äpple mm.
Supervackert att senare fram mot december sätta ett rött band i!
 


Dessa har jag idag lagt in i nätbutiken liksom dessa underbara marschallhållare att ställa på marken från samma leverantör som vi gillar så mycket här på Tulipa!



 
Jag har fixat fina dörrkransar inför helgen...
 



Och så är det ju så fint att även lägga en krans...
Här har jag satt ett stormglas i...

 
Nu önskar jag er en vacker fredag!
 
Glöm inte, fraktfritt på kläder, smycken och sjalar även idag.
Välj då Hämta hos Tulipa i kassan så går frakten in på 0:-
(ej i kombination vid köp av andra varor)

 
Kram M

Inga kommentarer: