torsdag 28 september 2017

Förbereder och planerar.


 Denna dagen försvann i en blandning av blommor, kransar och förberedelser.
Jag har en plan till vad vi ska göra till adventspysslet i butiken och den testade jag idag.
Tyckte det blev superfint och en ny rolig grej.
 
Det hela ska bara finslipas lite.
 
Så snart blir det mer information om detta och datum så håll utkik om ni är sugna på adventsstök i blomsterverkstan.
 
 
Brunt är så snyggt tycker jag.
 
Nya bruna korgar från PB Home och beige färgat långhårigt skinn från Nordal.
Höstvackert eller hur?
Och till det trädgårdens lysande gula solrosor.
Det nya hittas så klart i nätbutiken.
 
 
 
Redan fredag imorgon! Denna veckan har verkligen gått extra snabbt och sen i helgen blir det bara jobb jobb jobb för mannen på bortaplan så det blir för mig att fortsätta med garderoben och annat sköj))!haha...Längtar efter att kunna hänga mina kläder där nu.
Att fördriva tiden är i alla fall inget av mina problem i livet.
 
Har en liten hög med bilder på både äppelpaj (som jag bakade igår) och lite kransar och så i kameran men det blir imorgon på bloggen tror jag.
 
Jag försöker som sagt göra upp kransar inför helgen men som jag skrivit innan kan man inte vara säker på att det finns färdiga när man kommer för allt är ju tillfälligheter och de tar lite tid att göra men jag försöker ha fina färska nu när det är säsong och helg på ingång.
 
Vi ses! 


Inga kommentarer: