fredag 8 september 2017

Det kallas kreativ lycka!


Hej FREDAG!

Så skönt att vakna idag morse och veta att det är lite mera sovtid snart...
Jag gillar att få min skönhetssömn!😊

Dessa dagar är det mycket plocka upp nya varor.
Och där emellan klämma in en och annan dörrkrans också.

När man får hem så många nya fina saker så känner jag inspirationen flöda lite extra och det som jag älskar, att fixa och möblera om, pyssla till det och skapa fina hörn, platser och bord det är kreativ lycka!

Det värsta är att jag och min kamera har svårt att hänga med när det blir så mycket på en gång.
😉
Men det är måhända ett lyxbekymmer!


I uterummet plockade jag fram nytt från B Green Danmark igår.


B Green har verkligen skapat sin egen nisch med patinerade rustika krukor...





Buddha, pumpor, gräs, bär, ljung...

Hösten är här...

Skapa ditt eget arrangemang utanför din dörr och känn lycka över det varje gång du kommer hem!
För visst är det välkomnande att gå fram till en dörr där någon ordnat lite extra?!


Fredagsmyset för oss idag blir att grilla.
Inte det bästa vädret men det blir nog bra ändå.

Ha en riktigt härlig fredag!

Kram!

Inga kommentarer: