onsdag 16 augusti 2017

Klintas höstnyhet, Doftspray.


Men jösses så ljuvliga...
Oj, oj, oj...

Klinta lanserar i höst en nyhet som är Doftsprayer baserade på organiska biprodukter från bland annat sockerrör och sojabönor. Tillsammans med Klintas noga utvalda dofter skapas en vegansk doftspray utan alkohol.

Och jag lovar de doftar fantastiskt!

Jag hade en kund nu när jag plockade upp lådan som ville testa och det gjorde att fler blev inspirerade då de kände den underbara doften och ville ha...😊
För de doftar bara ljuvligt!

Jag har tagit hem dem i tre dofter;
Hallon & Kvitten
Nytvättat
Bubbel & Rosa Grapefrukt





Hur använder man en doftspray;
Spraya i luften eller på tyg och mattor, mer eller mindre generöst, och man får en direkt känsla av vardagslyx.💟
Sprayar man på tyg ska man dock testa på en liten bit först så man är säker att det inte missfärgar.

Så välkomna in i butiken och dofta!
De är helt gudomligt fina (tycker mitt doftsinne i alla fall).

Vi har också fått påfyllning av Klintas populära doftpinnar i flera olika dofter.
(ej i nätbutiken, doftpinnarna...)

Ha en fin dag nu.

Jag fortsätter röja i butiken och höstpiffar.

Kram och Hej!

Inga kommentarer: