torsdag 27 juli 2017

Mera nyheter och en titt på rean!


Igår kom den äntligen tillbaka! Som en mycket efterlängtad vän!
Solen!

Åh så härligt!!!

Det blev så klart till att tända grillen och en kväll i uterummet!

Hoppas hoppas kommande dagar vill ge lite mer av den sommarkänslan.


Dessa snygga sköna lediga linnena finns med på rean i nätbutiken/butiken.




Mera textiler från Chamois!
Kudde i småblommigt och längre ner kökshanddukar s/2 och grytlappar s/2.

(den randiga kudden är Tine K Home)





Visst är de fina dessa handtryckta produkter.
Hantverkskänsla!



Idag ser det ut att bli fint väder också och det vore ljuvligt om det blev så.

Sonen ska snart åka till Öland och mannen i huset är på jobbet, dottern har invigt sitt nya fina rum inatt som hon pysslar med hela dagarna nu och det blir så fint!

En stilla solskensmorgon med en stor kopp kaffe är vad det är.
Själv ska jag snart hämta ut ett paket snart med något jag behöver inför helgen!
Större planer än så innehåller inte denna dag ännu.
(ska bara inom jobbet också, så klart, men idag ingen längre runda...jag tränar på att inte göra allt jag skulle vilja om jag stannade kvar....😉)

PS; vet ni att vi fortfarande säljer jordgubbar i butiken?!
Extra lång säsong i år för oss och just nu är det min favoritsort Malwina.
Så otroligt söt och fin.


Kram
💛💜💜💜

Inga kommentarer: