söndag 2 juli 2017

Lite bilder från Knäreds Dagen och erbjudande i webshopen.


Här kommer lite bilder från vår verkstad igår där jag dukat upp kakbuffè för Knäreds Dagen.

Old fashioned style så klart som passar vår butik.


Fikabord med udda koppar och härliga gamla fat och brickor.

Mysigt tycker jag.



De flesta valde att sitta inne och inta sin fika men eftermiddagen gjorde ändå så att det gick att sitta ute i trädgården på de möblerna där och det var ju skönt att regnet drog bort...



 Pelargonier är ju som sommarens stödhjul, sade Ernst i senaste sommarprogrammet, så självklart var en sådan tvungen att vara med här inne då det var en regntung himmel denna lördag bjudit upp till.


 Igår fick vi stänga vid tre tiden för att fara på konfirmation...så vi hade lite kortare öppet än vanligt denna dag men det fick bli så och blev bra det också.

Vi hade erbjudanden i butiken under Knäreds dagen och det hade jag inte möjlighet att ha samtidigt i nätbutiken så därför kör vi nu 20% rabatt i webshopen på kläder idag den 2/7 (tom måndag morgon).


Den snygga hallonröda tishan.
💚


På kvällen kom solen fram och det var alldeles vindstilla...
Jag tog en runda i trädgården och sen damp jag ner i min favoritsoffa.
Ganska trött,- men glad.


Just nu blommar rosorna magiskt...
På andra sidan huset är de gula nu sagolikt fina där de svingar sig upp mot stuprännorna, men denna ros Venusta Pendula är så himla romantiskt fint rosa och med dammen som bakgrund får den ett extra skimmer. Den kan jag titta på och drömma mig bort i för en stund...


Men ja,
Happy Sunday nu på Er.

Här firar vi finaste Eric som fyller 13 år idag!

Hurra Hurra Hurra för dig Eric.

Vi älskar dig mer än det aldrig tar slut.
(internt talespråk...😉💜)

Kram!

Inga kommentarer: