tisdag 4 juli 2017

AW17 Lake Collection, Tine K Home


När man fortfarande längtar efter att känna sommaren i kroppen så får man också bläddra bland leverantörers fina höst och vinterkataloger och känna inspiration för det som komma skall...

Favoriten Tine K Home har nu släppt sin nya kollektion AW17 Lake Collection.

Och bilderna är magiskt vackra tycker jag...

Här är ett smakprov.








Bästa storpacken med servetter här i nya höst/vinter nyanser men med samma fina mönster.



Ny keramik för hösten...


Korg och bambu, så mycket Tine K Home för mig!



Det är mycket blågrå kulörer och puderfärger och härlig sammet...



Alla bilder Tine K Home

Önskar er en fin kväll.
Vi har riktigt bra väder här idag och solen värmer skönt (ja det tror jag för jag ser den bara genom fönstret...😊, men folk är sommarklädda och går runt och äter glass så det är nog härligt idag)

Själv ska jag snart hem och städa lite och så måste jag kasta ett litet öga på Allsången som jag helt missade förra veckan att den börjat.
Sånt som är sommartradition är viktigt!


Kram och Hej!

Inga kommentarer: