lördag 10 juni 2017

Helgmys.


Hej Helgen!

Snälla bjud oss på lite mera sommarkänsla nu...
Sockar på fötterna hör inte hemma i juni alltså...

Igår invigde jag i alla fall den nya sjöstjärnevinkorken till fredagsmyset och den numera näästan obligatoriska fredagspizzan var förstås med på ett hörn.😉
Egengjord pizza är ju bara så gott eller hur?!


Jag älskar allt på det marina temat nu.
Och jag vill ha sommar sommar sommar!
Kollar inredningstidningar och drömmer om de där dagarna som förhoppningsvis kommer snart...
De med värme, öppna dörrar, ljummen kvällssol och bara ben.


Olivträd passar fint i lerkrukan från Tine K.
Använder gärna bambupallarna som små piedestaler.




Igår plockade vi upp lite fler fina nyheter i butiken.
Som dessa ljustavlorna där man skriver sina egna ord med bokstäverna och symbolerna som kommer med.
Dessa kan både hängas på väggen eller ställas som jag gjort.



Även supersöta kuddar...


Hemma fortsätter vi med fönster, rum och så måste jag hinna lite i trädgården.
Helgen saknar aldrig sysselsättning!

Och så blir det lite kalas och lite grilla förstås! 

Bästa lördagen nu!

Inga kommentarer: