onsdag 28 juni 2017

Fotograferingsdags.


Jag har piffat lite...

För ikväll kommer en fotograf och journalist hem till oss.
Så spännande så klart!
Men allvarligt...man tycker ju liksom aldrig att man har det tillräckligt fint och bra men ändå vet jag ju i mitt hjärta att vi har en speciell plats här och jag tycker vi har det underbart härligt på vårt vis.
Jag kan dock fixa och greja hur mycket som helst men min tid räcker inte till det så det blir på mitt vis.
Och nu står verkligen trädgården i sitt vackraste flor och huset ligger inbäddat i grönska och blommor.

Sommaren är magisk.
Och jag älskar denna plats.

Vår utsikt är som en tavla som aldrig tar slut i intryck...



Egentligen skulle fotograferingen varit igår kväll, och då var det en perfekt sommarkväll som ni ser med kvällssol och värme, men fotografen hade dubbelbokat med en stjärna visade det sig så det blev skjutet på till idag.
(jag förstår att Per Gessle går lite före...haha...)


Duk Chamois, silverklot Eldgarden och flodurna och vit kruka Tine K.



Den randiga Tine K kudden hittar ni i butiken, liksom underlägg, korg, matta, lykta...
Det mesta kommer som alltid från min butik, så klart)).

Det är verkligen en ynnest att få handla hem av det man önskar sig själv till sitt hem.


Älskar min hängande vas från DBKD!
Krukorna Sturehof s krukmakeri med Mårbacka pelargonier är en sommar självklarhet i fönstren hemma!
Kandelaber antik, från auktion.





Sommarblommor och grått klot DBKD.







Spännande dag med andra ord.
Och jag hoppas de får till fina bilder så de blir nöjda.


Kram!

(och nu publicerat några timmar efter att jag skrev det innan idag😊)

Inga kommentarer: