fredag 19 maj 2017

Somriga fredagshälsningar!


Hej finaste!

Här är jag idag! Sommarklänning på för första gången i år.
Hur härligt är inte det?!


I natt har jag sovit som en kratta...
Vaknat en gång i timmen och oroligt kollat klockan för idag halv fem på morgonen var det avfärd till flygplatsen och sedan Polen för alla nior på Veingeskolan...Mardröm att försova sig då ju...
Så fort det är något på gång som inte är som vanligt så ställer min kropp och psyke in sig på alert...😊
Konstigt det där.

Trots att jag inte skulle gå upp klockan tre och skjutsa utan det skulle Ola göra men man låg ju vaken...
Och sen nån gång på småtimmarna somnade jag om och när jag kom ner i köket klockan sju var den nya kökskranen monterad och på plats!
Tack älskling!
Lycka att ha en kran i köket...😂
Jag köpte en i gammeldags stil nu när vi ändå var tvungna att byta och den känns så fin till vårt lilla enkla kök.


Stråväska XS Tine K och armband Lo-ika, min nätbutik.

 Och så en av favoritkoftorna från Lo-ika.
Dessa är så användbara och passar lika bra till byxor, som kjol, klänning och shorts!
Här har jag min svarta.
Dessa finns förstås också i butiken och nätbutiken.



När det tidiga resegänget idag morse kom till flygplatsen var planet två timmar försenat...😒
Sånt som INTE är så kul, men nu hoppas vi de får en underbar resa och fina minnen och lärorika kunskaper av att se hemsk historia på plats som ändå är så viktig och aldrig aldrig får glömmas bort...


Många fredagskramar!
💝

2 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Å så hopplöst när man inte kan sova... Är precis likadan när det är något på gång.
Hoppas du får sova ordentligt inatt och att helgen blir fylld av sol och värme<3
Kram Anna

Tulipa sa...

Tack Anna!
Fin helg till er!

Kram Mariette