lördag 13 maj 2017

Hej helgen!


Lördag och en ljummen maj dag med temperaturer som är högst efterlängtade!
(ingen mer dunderkyla nu tack!)

Denna helg blir det kalas för hela slanten.

Jag hoppas hinna en del trädgårdsarbete också och på huset är det målning av fönster (skrapning och kittning först så klart!), mycket på G när det är uteväder med andra ord.
Och samtidigt ska det läggas golv i nya rummet i garaget...
Det blir vitt och det tycker jag är så fint...
Helgerna skulle behöva vara veckolånga för att hinna allt just nu...😊


Sommarkänsla på soffbordet med de nya ljuslyktorna/vaserna som kom igår från PB Home.
Så väldigt vackra och de ändrar liksom lite nyans beroende på ljuset...
De är grå men jag får dem nästan till blåaktiga ibland...



Vi fick två leveranser igår och bla dessa nya fräscha blå/vita kökshanddukarna från Miljögården som jag väntat ett bra tag på...




Och så lite nya drömfångare på det...

En ny droppformad modell i vackert vitt.



Dessa nyheter har jag lagt in i nätbutiken och med det säger jag;

Skön lördag!

Inga kommentarer: