onsdag 24 maj 2017

Fogelberg Watch Company


Sponsrat inlägg


Ute på kvällstur med nya klockan på armen!
Den är så fin med stor urtavla och vackert armband. 
Stilrent vacker.



Hej.

Åh vilka kvällar det är när maj är som bäst.
Det är så härligt också att inga knott dykt upp ännu, de brukar bli vidriga speciellt som här där vi bor vid både vatten och skog...


Den snygga klockan kommer i en sån här fin låda, allt det lilla extra ger en härlig känsla av exklusivt.


Asken är verkligen värd att spara och förvara sin klocka i om man som jag gillar att byta klocka efter kläder så är man ju lite extra rädd om den också))! Plus att man vet var man har den!
Mina vigselringar lägger jag tex alltid tillbaka sin ask. Sånt man är rädd om...



Klockan på min arm är Standard Steele 40 mm Silver och den har reptåligt safirglas och ett japanskt urverk av hög kvalitè med hög precision och material av rostfritt kirurgiskt stål.

Klockor från Fogelberg hittar ni här!
(adlink)



Sommarfräscht med vitt, blått och silver...


Sånt som är viktigt...en bra parfym, ett fint läppstift och en snygg klocka!
😊

Parfym Hypnose Lancome, läppglans Dior och stiliga klockan från Fogelberg 



Visst lägger man märke till vad det är för klocka som sitter på armen på personen man möter...
Det är så mycket mer än bara en klocka, 
den visar verkligen vad man har för stil tycker jag...

I samarbete med Fogelberg Watch Company får ni 20% rabatt på valfri klocka tom sista juni med koden tulipa 

Så passa på att unna er en urtjusig klocka!




Hej då!

-sponsrat inlägg-

Inga kommentarer: