onsdag 17 maj 2017

Där bakom butiken.


Godmorgon.

Och en alldeles ljummen majmorgon var det att kliva ut i idag med ett lätt fint regn...

Idag fyller min mamma år, Hipp Hipp Hurra för världens bästa!

Hennes present från mig (som hon fick i söndes när hon hade kalas) var att vi ska ta en tur baserat på våra intressen (så då kan ni ju gissa temat) och så fick hon pengar att shoppa för...😊 och jag hoppas vi hinner det snart. 

Här på baksidan av butiken har vi vårt lilla "uterum" där vi har krukor, trädgårdssaker osv...

Just nu är här många fina nyheter från Eldgarden, krukor från Tine K, B Green mm.

Det närmar sig Mors Dag och till den trädgårdsälskande mamman är en present från Eldgarden ett tips.💚





Annars är det såna dagar då det är fullt upp och förkylningar och hosta och hemsk halsont på det...(det har dock inte drabbat mig)...Igår var både Olivia och Eric sjuka och på fredag reser niorna på Veingeskolan till Polen så nu hoppas jag att Olivia hinner bli frisk...Ibland kommer de elaka bacillerna högst olämpligt och man känner sån stress att man måste bli frisk för att man ska kunna resa iväg på något man sett fram emot länge och verkligen väntat på...
Så jag håller alla tummar och tår för henne nu.💜


Hoppas ni får en fin dag och på återseende!

Inga kommentarer: