tisdag 9 maj 2017

Cloudy krukan i fler färger och nytt antikt.


Kall maj tisdag har vi idag och den där värmen vi fick i helgen känns som hundra år bort...
Jaja, bara att härda ut...

Nu har vi fått leverans från DBDK och de snygga krukorna design Hanna Wessman som man ser "överallt" nu.
Jag tycker de är såååå läckra och man kan också ha dem som vas.
Hur bra som helst ju))


 Oxalis i den mörka Cloudy...
Riktigt läckert att kombinera mörkt mot mörkt...
Det blir effektfullt!


 Här är de ljusa som också är glaserade.


Förutom prismärkning, bokföring och lite omorganisering så plockar vi fram nytt antikt idag.
Jag tycker denna nya gamla gungstol är så härlig...




Fin med eller utan kudde i!😊
Kuddarna är Tine K Home och hittas i webshopen.
(Gungstolen i butiken.)


Och så en liten bild på den där solcellsslingan med glödlampor som jag skrev om häromdagen.
Så här ser den ut i vår trollhassel utanför dörren. Skulle tagit en bild innan det blev så mörkt men det glömdes bort...Så det får bli denna bilden tills jag hinner ta en bättre.
Supermysiga är de i alla fall.


Nu ska jag snart åka hem och hoppas hinna baka en liten sockerkaka till kvällens "möte".


Kram M

Inga kommentarer: