fredag 7 april 2017

När det inte finns ord...


Precis när jag skulle skriva här så hörde jag på radion om Stockholm...

Ja, då försvann så klart alla ord...

För det finns inga andra ord än total sorg över detta som händer...

Man känner sig helt förlamad förfärad...









När detta fruktansvärda snart skulle hända i Stockholm gick jag här hemma och fotade nytt till nätbutiken.
Kuddar från Tine K och glaskupor från PB Home..
I min lilla värld...Upptagen av mitt jobb och tankar på diverse...

Ni vet hur man så starkt minns hur det var att höra om vissa händelser i livet och omvärlden...
Stora tragiska förfärande saker...som förändrar...
Som att Olof Palme var skjuten, att flygplan flög in i World Trade Center...
En stor känsla av overklighet infinner sig...
Och det man gjorde precis då när man fick höra det, var man var och hur man bara stannade upp och som om världen stannade och blev tyst...
Så var det idag strax efter tre när jag hörde detta på radion i bilen...


Nu vill man bara gråta och krama de man älskar och hoppas innerligt på den där världen som är kvar som är god...


Kramar

Inga kommentarer: